Dostawa

Realizacja dostawy na terenie Polski odbywa się za pomocą firm kurierskich; Pocztex (www.pocztex.pl), DPD (www.dpd.com.pl), Raben (http://polska.raben-group.com) bądź firm spedycyjnych PEKAES (www.pekaes.pl) lub GEISS (www.geis.pl/pl). Po otrzymaniu informacji o nadaniu przesyłki wraz z numerem listu przewozowego, mogą Państwo śledzić położenie przesyłki na stronach internetowych przewoźników.

UWAGA: Usługa dostawy przesyłki wielkogabarytowej realizowana przez firmy spedycyjne nie obejmuje wniesienia przesyłki. Kierowca ma obowiązek rozładować przesyłkę z samochodu przed posesją, o ile będzie w stanie dojechać w to miejsce samochodem ciężarowym. Wyłącznie do kierowcy należy ocena czy jest w stanie wjechać w dane miejsce i z niego bezpiecznie wyjechać.

Wszystkie przesyłki realizowane na terenie Polski są ubezpieczone do wartości samej przesyłki. Jakiekolwiek uszkodzenia powinny być zgłaszane przy odbiorze kurierowi który zobowiązany jest przygotować protokół szkody.

Koszt dostawy jest zależny od gabarytów oraz wagi przesyłki. Koszt ten jest określony przy każdym towarze w sklepie. W przypadku zamówień wiązanych dla różnych gabarytów towarów może ulec zmianie o czym informuje kalkulator podczas podsumowania transakcji.

Wszystkie wysyłane przez nas produkty są dokładnie zabezpieczane przed ewentualnymi uszkodzeniami transportowymi. Nasze wieloletnie doświadczenie w pracy z firmami spedycyjnymi i kurierskimi GWARANTUJE Państwu minimalną szansę na uszkodzenie zakupionych przez Państwa towarów.

Możliwy jest również bezpłatny odbiór osobisty.

KOSZTY TRANSPORTU

Koszty dostawy są naliczane w zależności od gabarytów przesyłki, jej wagi i wymiaru.

Koszty dostawy na terenie Polski są każdorazowo naliczane przez kalkulator transportowy zintegrowany ze stroną i są obowiązujące. 

Koszt dostawy jest widoczny dla Kupującego na stronie danego produktu.

Wszystkie podane ceny są cenami BRUTTO zawierającymi podatek VAT 23%.

Numer naszego konta PLN: ING 51 1050 1764 1000 0090 3037 0986


W chwili odbioru przesyłki należy sprawdzić stan opakowania, a w przypadku widocznych uszkodzeń należy sporządzić z dostawcą protokół szkody. Ułatwi to proces ewentualnej reklamacji.

Niezwłocznie po odebraniu przesyłki należy sprawdzić również stan zakupionych produktów, a zgłoszenie wszelkich ewentualnych uszkodzeń mechanicznych należy przesłać do nas w ciągu 5 dni od odebrania przesyłki.

Wszystkie produkty są przed wysyłką starannie sprawdzane przez naszych Kontrolerów Jakości, dlatego zależy nam na szybkim wykryciu uszkodzeń powstałych w transporcie.
Jedynie szybkie i terminowe zgłoszenie może skutkować pomyślnie zakończonym procesem reklamacyjnym.