Zanim chwycisz za telefon, zajrzyj tutaj. Być może znajdziesz tu odpowiedź na swoje pytanie.

  • Jak złożyć zamówienie?

Przy każdym produkcie widoczny jest przycisk „dodaj do koszyka” lub „najpierw skonfiguruj”. Przy produktach z kilkoma opcjami należy zaznaczyć swój wybór (np. przy drzwiach należy skonfigurować stronę otwarcia, natomiast przy domku kolor ślizgu, ilość huśtawek lub czy do przesyłki mamy dołożyć kotwy). Po dodaniu produktu do koszyka możesz kontynuować zakupy i wybierać kolejne produkty lub przejść do realizacji zamówienia. Czas przygotowania do wysyłki widoczny jest przy każdym produkcie, na karcie produktowej. Różni się on w zależności od asortymentu - dla dużych, drewnianych domków czas realizacji może wynosić np. 2 dni, natomiast małe akcesoria ogrodowe, lub inne produkty, które wysyłamy kurierem, mają czas realizacji do 1 dnia. Czas może różnić się w zależności od miesiąca. Aktualne terminy wysyłki są zawsze widoczne na karcie produktu. Do czasu realizacji należy doliczyć czas transportu przez przewoźnika, który może wynosić 24h, lub do kilku dni (w zależności od zakupionego towaru).

  • Czy muszę się rejestrować / posiadać konto w sklepie 4iQ?

               Nie musisz się rejestrować ani posiadać konta w naszym Sklepie by robić u nas zakupy. Co prawda rejestracja wiąże się z pewnymi udogodnieniami, jednak nie jest konieczna.

Niezarejestrowani Użytkownicy i Goście również mogą składać zamówienia.

  • Jak opłacić zamówienie?

               Gdy przejdziesz do realizacji zamówienia pojawią się opcje płatności do wyboru. Wystarczy zaznaczyć tę, która Tobie najbardziej odpowiada.

Przy produktach robionych na zamówienie (np. drzwi), wymagamy wpłaty co najmniej 50% wartości zamówienia, aby ruszyć z produkcją – tu najwygodniej korzystać z opcji „Zapłać przelewem”. Pozostałe opcje zakładają płatność 100% wartości.

  • Ile będę czekać na zamówienie?

               Informację o dostępności i przewidywanym czasie wysyłki znajdziesz przy każdym produkcie. Niektóre produkty mogą być dostępne w przedsprzedaży. O tym, że zamówienie wyjechało już z naszego magazynu, poinformujemy Cię w osobnej wiadomości mailowej, zawierającej numer przesyłki oraz link do śledzenia jej statusu.

  • Jak mogę sprawdzić status zamówienia?

O zmianach statusu będziemy informować mailowo.

Jeżeli zamówienie zostało złożone z zarejestrowanego konta – status możesz podejrzeć logując się na swoje konto. Niezarejestrowani kupujący nie mają takiej możliwości.

Zarejestrowanie się po złożeniu zamówienia nie daje możliwości podglądu zamówień złożonych wcześniej.

  • Nie znam się na drzwiach. Jak uniknąć pomyłki?

               W 4iQ wiemy, że nie każdy codziennie zamawia drzwi. Dlatego służymy pomocą. W razie wątpliwości możesz do nas zadzwonić czy napisać maila a chętnie pomożemy. Strona Sklepu umożliwia konfigurowanie wielu opcji drzwi, które dla Ciebie wyprodukujemy. Nie martw się, jeśli popełnisz błąd – zanim skierujemy Twoje zamówienie do produkcji przyjrzymy mu się dokładnie i poprosimy o potwierdzenie poprawności.

  • Jak zrezygnować z zamówienia?

               Jeśli zamówienie jeszcze do Ciebie nie trafiło – daj nam znać, że chcesz je anulować. Najszybszym sposobem na kontakt jest telefon do nas, zatrzymamy wysyłkę, jeśli to będzie jeszcze możliwe.

               Jeśli zamówienie jest już u Ciebie – możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w ustawowym terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Instrukcję odstąpienia znajdziesz pod linkiem: (https://www.4iq.com.pl/content/35-zwrot-towaru)

  • Jak zwrócić zamówienie?

               W ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia masz prawo zwrócić produkt bez podawania przyczyny. W tym czasie musisz poinformować nas pisemnie o chęci odstąpienia od umowy zawartej na odległość, a następnie odesłać produkt do nas. Szczegóły znajdziesz: (https://www.4iq.com.pl/content/35-zwrot-towaru)

  • Jak złożyć reklamację?

Jeżeli otrzymany produkt budzi Twoje zastrzeżenia – poinformuj nas o tym. Wypełnij formularz reklamacyjny, dostępne on-line na stronie www.reklamacje.4iq.com.pl  Zgłoszenie powinno zawierać dane osoby zamawiającej, numer zamówienia lub faktury, opis zastrzeżeń wraz z kilkoma fotografiami, które pomogą nam przyjrzeć się sprawie. Jeżeli wątpliwości dotyczą konkretnych elementów – wskaż ich numery wg instrukcji dołączonej do produktu. Pracownicy działu reklamacji odezwą się niezwłocznie po zapoznaniu się ze zgłoszeniem.

  • Jak zamówić wysyłkę zagraniczną?

               Platforma naszego Sklepu służy do obsługi zamówień krajowych. Jeżeli chcesz abyśmy wysłali Twoje zamówienie poza granice Polski – napisz do nas na adres: export@4iQ.com.pl Napisz nam jakie produkty chcesz zamówić i na jaki adres mamy je wysłać (potrzebny będzie dokładny adres wraz z kodem pocztowym!) – zgłosimy się do kilku firm przewozowych z prośba o wycenę i przekażemy Tobie najkorzystniejsze opcje.

  • Jak złożyć zamówienie dla jednostki budżetowej?

               Platforma naszego Sklepu jest przeznaczona dla klientów detalicznych. Wiemy, że jednostki budżetowe zobowiązane są do przestrzegania innych procedur. Jeżeli chcesz złożyć zamówienie i potrzebujesz oznaczenia Płatnika, Nabywcy i Odbiorcy – złóż zamówienie
poprzez maila kontakt@4iQ.com.pl i podaj nam potrzebne dane. Przygotujemy dla Ciebie odpowiedni dokument pro forma.

  • Nie było faktury w paczce. Potrzebuję zmiany/korekty faktury.

               Fakturę wystawiamy na podane przez Ciebie dane i każdorazowo wysyłamy droga mailową na adres podany w formularzu zamówienia. Dla pewności sprawdź również folder SPAM.

               Jeżeli potrzebujesz korekty lub chcesz wyjaśnić sprawę księgową – odpowiedz na maila zawierającego otrzymaną fakturę – sprawa trafi do naszego działu księgowości. W wiadomości podaj poprawne dane.

  • Od jakiej kwoty będę mieć darmową dostawę?

              Darmowa dostawa w naszym sklepie obowiązuje od zamówienia o wartości 7000 zł.

  • Co znaczy, że zakupy są bezpieczne?

            Nasze dane są jawne - możesz sprawdzić NIP, REGON, KRS, a także dane kontaktowe naszej firmy. Prowadzimy sprzedaż internetową już od kilku lat, a dobre opinie są potwierdzeniem jakości zarówno produktów, jak i obsługi. Nasz sklep posiada certyfikat SSL, który
gwarantuje bezpieczeństwo Twoich danych. Jako klient możesz skorzystać z różnego typu płatności, w zależności od tego jaką formę preferujesz. Pamiętaj, że w razie jakichkolwiek problemów możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta pod numerem
telefonu:  +48 896749257 lub mailowo kontakt@4iq.com.pl

  • Chcę zapłacić za zakupy w euro (nie dotyczy zamówień złożonych za pośrednictwem strony www.4iQ.com.pl, a jedynie zamówień indywidualnych do krajów docelowych innych niż Polska). Gdzie mogę dokonać płatności?

    Płatność za takie zamówienia powinna być wykonana na właściwe konto bankowe:
    ING BANK ŚLĄSKI
    PL61105017641000009030371000, SWIFT: INGBPPLPW
    Numer konta jest widoczny także w dokumentach dołączonych do zakupu, które otrzymują Państwo od pracowników działu exportu.
  • Czy oferujecie malowanie drewnianych domków dla dzieci?

    Nie malujemy naszych drewnianych domków ani placów zabaw. Drewno, z którego zostały zrobione, jest impregnowane cisnieniowo. Domek można pozostawić bez pokrycia kolorem - drewno przybierze wtedy złoto-zielonkawy odcień (w zależności od pory roku i czasu, jaki produkt stoi na zewnątrz).

  • Czy oferujecie montaż drewnianych domków albo placów zabaw u klienta?

    Nie oferujemy usługi montażu naszych produktów. Nasze domki produkowane są w konstrukcji modułowej, niektóre elementy np. ściany są już zmontowane i wystarczy je połączyć z resztą konstrukcji. Montaż naszego domku zajmuje kilka godzin. 


  • Jak złożyć drewniany domek albo plac zabaw? 

    Wszystkie instrukcje do naszych produktów dostępne są do wglądu oraz pobrania w zakładce "Załączniki". Posiadamy też przewodniki wideo pokazujące montaż krok po kroku (odnośniki do filmów znajdziesz w danej karcie produktu - posiadamy filmy do większości naszych domków).

  • Jakie formy płatności mam do wyboru?

    Zamówienie można opłacić z góry (wpłata na konto - przelew internetowy, przelew tradycyjny), kupić na raty 0%, jak również za pobraniem (płatność u kuriera).
  • Jak złożyć zamówienie na raty?

    1. Zamówienia należy składać poprzez formularz zamówienia na stronie Sklepu internetowego.
    2. Dokonując zakupów w sklepie internetowym należy wybrać dany produkt, w razie konieczności skonfigurować go oraz przejść dalej do koszyka.
    3. W celu realizacji zamówienia prosimy o podanie następujących danych: imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail oraz numer telefonu.
    4. W następnych krokach należy:
    • Wybrać sposób dostawy.
    • Wybrać metodę płatności – opcja zapłać na raty PayU.
    • Zaakceptować regulaminy i przejść dalej (zamówienie z obowiązkiem zapłaty).
    1. W kolejnym kroku należy zaznaczyć opcje raty 0%, podać dane, wybrać ilość rat. System przekieruje do banku, gdzie będzie trzeba wypełnić wniosek kredytowy z konkretnymi danymi.
    2. Realizacja zamówienia nastąpi po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku. 
close

Lista życzeń