Zanim chwycisz za telefon, zajrzyj tutaj. Być może znajdziesz tu odpowiedź na swoje pytanie.

  • Jak złożyć zamówienie?

Przy każdym produkcie widoczny jest przycisk „dodaj do koszyka” lub „najpierw skonfiguruj”. Przy produktach z kilkoma opcjami należy zaznaczyć swój wybór. Po dodaniu produktu do koszyka możesz kontynuować zakupy i wybierać kolejne produkty lub przejść do realizacji zamówienia.

Czy muszę się rejestrować / posiadać konto w Sklepie 4iQ?

               Nie musisz się rejestrować ani posiadać konta w naszym Sklepie by robić u nas zakupy. Co prawda rejestracja wiąże się z pewnymi udogodnieniami, jednak nie jest konieczna.

Niezarejestrowani Użytkownicy i Goście również mogą składać zamówienia.

  • Jak opłacić zamówienie?

               Gdy przejdziesz do realizacji zamówienia pojawią się opcje płatności do wyboru. Wystarczy zaznaczyć tę, która Tobie najbardziej odpowiada.

Przy produktach robionych na zamówienie (np. drzwi), wymagamy wpłaty co najmniej 50% wartości zamówienia, aby ruszyć z produkcją – tu najwygodniej korzystać z opcji „Zapłać przelewem”. Pozostałe opcje zakładają płatność 100% wartości.

  • Ile będę czekać na zamówienie?

               Informację o dostępności i przewidywanym czasie wysyłki znajdziesz przy każdym produkcie. Niektóre produkty mogą być dostępne w przedsprzedaży. O tym, że zamówienie wyjechało już z naszego magazynu, poinformujemy Cię w osobnej wiadomości mailowej, zawierającej numer przesyłki oraz link do śledzenia jej statusu.

  • Jak mogę sprawdzić status zamówienia?

O zmianach statusu będziemy informować mailowo.

Jeżeli zamówienie zostało złożone z zarejestrowanego konta – status możesz podejrzeć logując się na swoje konto. Niezarejestrowani kupujący nie mają takiej możliwości.

Zarejestrowanie się po złożeniu zamówienia nie daje możliwości podglądu zamówień złożonych wcześniej.

  • Nie znam się na drzwiach. Jak uniknąć pomyłki?

               W 4iQ wiemy, że nie każdy codziennie zamawia drzwi. Dlatego służymy pomocą. W razie wątpliwości możesz do nas zadzwonić czy napisać maila a chętnie pomożemy. Strona Sklepu umożliwia konfigurowanie wielu opcji drzwi, które dla Ciebie wyprodukujemy. Nie martw się, jeśli popełnisz błąd – zanim skierujemy Twoje zamówienie do produkcji przyjrzymy mu się dokładnie i poprosimy o potwierdzenie poprawności.

  • Jak zrezygnować z zamówienia?

               Jeśli zamówienie jeszcze do Ciebie nie trafiło – daj nam znać, że chcesz je anulować. Najszybszym sposobem na kontakt jest telefon do nas, zatrzymamy wysyłkę, jeśli to będzie jeszcze możliwe.

               Jeśli zamówienie jest już u Ciebie – możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w ustawowym terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Instrukcję odstąpienia znajdziesz pod linkiem: (https://www.4iq.com.pl/content/35-zwrot-towaru)

  • Jak zwrócić zamówienie?

               W ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia masz prawo zwrócić produkt bez podawania przyczyny. W tym czasie musisz poinformować nas pisemnie o chęci odstąpienia od umowy zawartej na odległość, a następnie odesłać produkt do nas. Szczegóły znajdziesz: (https://www.4iq.com.pl/content/35-zwrot-towaru)

  • Jak złożyć reklamację?

Jeżeli otrzymany produkt budzi Twoje zastrzeżenia – poinformuj nas o tym. Prześlij zgłoszenie na adres reklamacje@4iQ.com.pl Zgłoszenie powinno zawierać dane osoby zamawiającej, numer zamówienia lub faktury, opis zastrzeżeń wraz z kilkoma fotografiami, które pomogą nam przyjrzeć się sprawie. Jeżeli wątpliwości dotyczą konkretnych elementów – wskaż ich numery wg instrukcji dołączonej do produktu. Pracownicy działu reklamacji odezwą się niezwłocznie po zapoznaniu się ze zgłoszeniem.

  • Jak zamówić wysyłkę zagraniczną?

               Platforma naszego Sklepu służy do obsługi zamówień krajowych. Jeżeli chcesz abyśmy wysłali Twoje zamówienie poza granice Polski – napisz do nas na adres: export@4iQ.com.pl Napisz nam jakie produkty chcesz zamówić i na jaki adres mamy je wysłać (potrzebny będzie dokładny adres wraz z kodem pocztowym!) – zgłosimy się do kilku firm przewozowych z prośba o wycenę i przekażemy Tobie najkorzystniejsze opcje.

  • Jak złożyć zamówienie dla jednostki budżetowej?

               Platforma naszego Sklepu jest przeznaczona dla klientów detalicznych. Wiemy, że jednostki budżetowe zobowiązane są do przestrzegania innych procedur. Jeżeli chcesz złożyć zamówienie i potrzebujesz oznaczenia Płatnika, Nabywcy i Odbiorcy – złóż zamówienie poprzez maila kontakt@4iQ.com.pl i podaj nam potrzebne dane. Przygotujemy dla Ciebie odpowiedni dokument pro forma.

  • Nie było faktury w paczce. Potrzebuję zmiany/korekty faktury.

               Fakturę wystawiamy na podane przez Ciebie dane i każdorazowo wysyłamy droga mailową na adres podany w formularzu zamówienia. Dla pewności sprawdź również folder SPAM.

               Jeżeli potrzebujesz korekty lub chcesz wyjaśnić sprawę księgową – odpowiedz na maila zawierającego otrzymaną fakturę – sprawa trafi do naszego działu księgowości. W wiadomości podaj poprawne dane.